İçeriğe geç

Çağrı Merkezinde Hold Ne Demek

Çağrı merkezi terimleri nelerdir?

Çağrı merkezinde en sık kullanılan kısaltmalar nelerdir? ÇM (Çağrı Merkezi) … AR (Cevap Oranı) … ASA (Ortalama Cevap Hızı) … AHT (Ortalama İşleme) Süresi – Ortalama İşleme Süresi) … ACD (Otomatik Çağrı Dağıtıcısı)Daha fazla makale…•23 Şub 2022

Çağrı merkezi OB ne demek?

Çağrı merkezlerinde çalışan back office müşteri temsilcileri müşterilerle yüz yüze görüşme yapmazlar. Sadece arka planda çalışan ve müşteriyle konuşan çalışanlara destek olan çalışanlardır.

Çağrı SS isteği ne demek?

Eş izleme: Bir müşteri temsilcisi geri bildirim amaçlı başka bir temsilciyi izler. Çağrı SS isteği: Çağrı merkezi aramaları sırasında, kişiden bazen müşteri temsilcisine ekran görüntüsü göndermesi istenir.

Çağrı merkezinde acht ne demek?

Ortalama çağrı işleme süresi (ACHT) Ortalama çağrı sonrası çalışma süresi (ACW)

Hold time ne demek çağrı merkezi?

Çağrıyı beklemeye alma Müşteriyle görüşme sırasında, müşteri hizmetleri temsilcisi gerekli gördüğü takdirde çağrıyı beklemeye alabilir.

Çağrı merkezinde SL ne demek?

4) Hizmet Seviyesi (SL) Çağrı merkezinizin hizmet seviyesi, bekleme süresi ile kuyruktan gelen çağrıları yanıtlama süresi arasındaki oran olarak hesaplanır. Bu, en temel çağrı merkezi ölçümlerinden biridir. Müşteri temsilcilerinin çağrılara yetişip yetişemediğini belirlemek için kullanılır.

Çağrı merkezinde ACW ne demek?

SL, özellikle dış kaynaklı çağrı merkezleri için önemlidir. Hizmetlerini kullandıkları şirketler, yalnızca müşteri memnuniyetini değil aynı zamanda performanslarını ve başarılarını ölçmek için de SL kullanırlar. ACW (After-Call-Work): Çağrı sonrası çalışma olarak adlandırılır. Müşteri temsilcisi tarafından yapılan bir tuş vuruşudur.

FCR nedir çağrı merkezi?

İlk Çağrı Çözümü (FCR) veya İlk Temas Çözümü, tüm kanallardaki destek isteklerinin müşteri hizmetleri ekibiyle ilk temasta çözülen yüzdesidir. Bu çağrılar veya e-postalar, sohbetler vb. takip, güncelleme veya başka bir çözüm gerektirmez.

ACD nedir anlamı?

Otomatik çağrı dağıtımı, sistemdeki önceden tanımlanmış tanımları kullanarak gelen çağrıları en uygun şekilde en kısa sürede dağıtan bir yazılımdır. Birçok yerde basitçe ACD (Otomatik Çağrı Dağıtımı) olarak adlandırılır.

Çağrı merkezi ib ne demek?

Gelen Arama Çözümleri Müşteri grupları arama merkezleri aracılığıyla bir ürün veya hizmet hakkında bilgi edinebilir, bir satın alma işlemi yapabilir veya şikayetlerini iletebilir. Şirketlerde “dış dünyaya açılan pencere” terimi dış arama çözümleri için kullanılır.

Es es atmak ne demek?

Sınır dışı etme ne demektir? Sınır dışı etme, sorumlu güvenlik birimi tarafından ülkeden sınır dışı edilmek anlamına gelir.

Rsn ne demek?

RSN kısaltması (Gerçek Yakında Şimdi).

Çağrı merkezinde AHT ne demek?

Ortalama Görev Süresi (AHT) AHT, çağrı merkezi personel seviyelerini belirlemede ana faktördür. Her bir çağrının ne kadar süreceğini bilmek, yöneticilerin temsilcilerini planlamalarına yardımcı olur. Amaç, iş yükünün bunaltıcı hale gelmemesini sağlamaktır.

AHT açılımı nedir?

Ortalama işlem süresi, kısaca AHT, bir müşteri hizmetleri temsilcisinin bir işlemi tamamlamasının ortalama süresini ifade eden bir çağrı merkezi KPI’sıdır.

Çağrı merkezi asa ne demek?

Örneğin; Hizmet Seviyesi’nin yakın kuzeni olan Ortalama Cevap Hızı’nı (ASA) ele alalım (çünkü aynı veriden gelmektedir). ASA, çağrı merkezi tarafından cevaplanan tüm çağrıların cevaplanması için geçen ortalama süredir ve adından da anlaşılacağı gibi bir “ortalama”dır.

Çağrı merkezi ilkeleri nelerdir?

Bu sistemin temel prensipleri şunlardır: Birinci prensip müşterilerin istek ve beklentilerini anlamaktır. … İkinci prensip uygun altyapıya sahip olmaktır. … Üçüncü prensip müşteri algısını takip etmektir.

Çağrı merkezi ib ne demek?

Gelen Arama Çözümleri Müşteri grupları arama merkezleri aracılığıyla bir ürün veya hizmet hakkında bilgi edinebilir, bir satın alma işlemi yapabilir veya şikayetlerini iletebilir. Şirketlerde “dış dünyaya açılan pencere” terimi dış arama çözümleri için kullanılır.

Müşteri temsilcisine verilen isimler nelerdir?

Gelen ve giden aramaları yöneten kişi. Müşteri hizmetleri temsilcileri ayrıca telesatış ve servis temsilcisi, acente, katip, çalışan, danışman, mühendis, operatör, teknik personel, hesap yöneticisi, ekip üyesi, müşteri hizmetleri temsilcisi, uzman gibi diğer isimlerle de anılabilir.

Çağrı merkezinde asa ne demek?

ASA, çağrı merkezi tarafından yanıtlanan tüm çağrıların yanıtlanması için geçen ortalama süredir. Bazen kafa karıştırıcı hale gelir çünkü bu değer aynı zamanda “tüm çağrıların ortalama gecikmesi”dir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Uzun Saçlı Escort